15 Haziran 2017 Perşembe

Yaşlanıyorum Galiba - Galiba Demek Yanlış Oldu Yaşlanıyorum



        Bugün annemle babamın birlikte bulunduğu güzel bir fotoğraf bulabilmek için albümleri karıştırdım biraz. İstediğim fotoğrafı buldum  ve boyadığım bir çerçeveye koymak üzere ayırdım bir kenara. Sonra da karıştırmaya devam ettim albümleri. Çocuklarımın küçüklüğü, gençliğimiz...
        Eskiden fotoğrafları çeker, hemen tab ettirir, albüme koyardım. Şimdi ise bol bol fotoğraf çek, beğenmezsen sil bir daha çek... Ama hepsi bilgisayarda, bastırdığımız fotoğraf oldukça az. Biraz fotoğraf seçip bastırılmaları için evin gençlerini görevlendirmeye karar verdim.

         Fotoğraflara bakarken zamanın nasıl hızla akıp geçtiğini bir kez daha anladım.
         Çocuklarım ne kadar hızlı büyümüş, gencecikmişiz eşimle, nasıl da yaş almışız, anneciğim yaşlanmış, babacığımı kaybettik bile...Hain zaman. (Bu arada belirteyim kronolojik yaşım 53 ama  hissettiğim yaş 30'u geçmez. Hatta zaman zaman ortaya çıkan bir de çocuk var içimde)

          Annem uzun yıllardır fotoğraf albümlerine bakamadığından söz eder. Çok duygulandığını, üzüldüğünü söylerdi. Bugün ben de benzer duyguları yaşadım. (Yaşlanma belirtisi galiba)
Fotoğraflara bakarken mutluluk duydum aslında ama kalbimin bir köşesinde de hafif bir sızı vardı sanki...

         Akıp giden yıllar bu kadar hızlı geçtiğine göre , geriye kalanlar da aynı hızla geçecek diye düşündüm...

         Yine de geçip giden yıllara teşekkür ediyorum, ufak tefek aksaklıklar, üzüntüler olsa da, çoğunlukla güzellikler yaşattılar bana.
  
         Gelecekten; her anne gibi, öncelikle çocuklarımın sağlıklı, mutlu olmalarını diliyorum. Severek çalışacakları işleri olmasını, mutlu yuvaları olmasını diliyorum. Yaş zaten ne yapsan geçiyor. Sağlıkla, güzelliklerle dolu geçsin. Eşle dostla bir arada mutlulukla geçsin. Herkesin evi yuvası mutlulukla dolu olsun inşallah...
          Bugün bu duyguları paylaşmak geldi içimden...

          Bahçemden fotoğraflarla renklendireyim yazımı... Umarım beğenirsiniz...

        


























        Sağlıkla mutlulukla kalın...



          

32 yorum:

  1. Rengarenk çiçeklerle yaptığınız kapanış ruh yaşınızın otuzları aşmadığının göstergesi. Yıllar geçiyor elbet.Umarım geçerken size sağlık,mutluluk,huzur getirir her zaman.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Yıllar sizin gibi güzel gençlere , çocuklarınıza da hep mutluluklar getirsin. Sevgiler:)))

      Sil
  2. Hey gidi günler... Fotoğraf albümleri hep hüzün veriyor insana bence. Önemli olan güzel bir ömür geçirmemiz. Amin diyorum bütün kalbimle dileklerinize. Yazınız da çiçekleriniz de çook güzel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım. Yaşamda önemli olan nedir ki...iyilik, güzellik, mutluluk. Size de güzellikler, mutluluklar diliyorum. Sevgiler:))

      Sil
  3. Çiçeklerin hepsi çok güzel. Fotoğraf konusunda size katılıyorum, yazık oldu dijital ortamda bütün fotoğraflar ama en beğendiklerimi kesin bastırıyorum. Düşünsenize eskiden bir günden geriye sadece bir fotoğraf anı kalırdı. Şimdi gün sonunda yüze yakın fotoğraf çekiliyor :) Güzel günler, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden fotoğrafı çektirirdik, bir de bakardık yamuk yumuk çıkmışız. Şimdi beğenip seçiyoruz. Bir de ihmal etmeden bastırsak:))) sevgiler...

      Sil
  4. Yaş almak diyelim biz bu işe :)))
    Şaka bir yana zaman geçtikçe anılara karşı daha bir duygusal oluyor insan, daha bir özlemli hatta...
    Ben de ne zamandır fotoğraf bastırmıyorum, bir ara benim de el atmam lazım...

    Mutlu hafta sonları diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu duygusallığı bizzat yaşıyorum son zamanlarda. Önemli olan geçmişe döndüğümüzde gülümseyebilmek.
      Size de güzellikler mutluluklar diliyorum yakışıklı oğlunuzla, ailenizle birlikte... Sevgiler:)))

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir bahce :) bence siz zaten bu bahcede yaslanmazsiniz. Bosuna böyle düsncelere girmeyin 💕💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy çok teşekkür ederim...Yaş alıcaz tabii ki de sağlıkla kalalım. Sana da sağlıklı mutlu bir gelecek diliyorum. Sevgiler:)))

      Sil
  6. Canim harikasin..Güzel paylaşımlarına amin diyorum ve gönülden katılıyorum.. insallah bundan sonraki yaşamımizda da Allahım geçmişimizdeki kadar tolerans tanır bizlere..çiçeklerine bayıldım .fevkalade ..ruhum şenlendi...Sevgiler gönülden..😍.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. İznin olursa bir gün senin şahane bahçenin fotoğraflarını paylaşmak isterim bloğumda. Sevgiler:)))

      Sil
    2. Memnuniyetle tatlim..❤

      Sil
  7. Çiçeklerimizin tomurcuklarına, filizlerine bakarken neşelenip coşmamak; kuruyup dökülen yapraklarına, dallarına bakarken hüzünlenmemek mümkün mü? Hepimiz, çiçeğiz :), çiçeklerin yaşı olmaz... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürek hassas olunca bir çiçek, bir ekmek kokusu bile mutlu ediyor insanı. Ama aç bir kedi köpek, kuruyan bir ağaç da hüzünlendiriyor. Bunlar da yaşamın bir parçası. Biz de doğanın bir parçasıyız tabii ki. ne güzel çiçek olalım...Ruhumuz hep çiçekler gibi olsun. Dediğin gibi yaşımız olmasın :)))

      Sil
  8. Bir yerde okumuştum hayat bir yıldız kayması kadar kısa.
    Evet geri dönüp baktığımda yıllar aylar gibi aylar haftalar gibi haftalarda günler kadar kısa geliyor. Haklısın galiba yaşlandık...:)
    Olsun be arkadaşım her yaşın kendine göre güzel tarafları var biz hep onları görelim öyle düşünelim......
    Çiçekler çok güzel.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geriye dönüp baktığımda bunca yılın nasıl geçtiğine inanamıyorum. Ama yaşadıklarımız cebimizde. Her yaşın güzelliklerini yaşayalım biz de. Güzel yorumunuz için teşekkürler. Sevgiler:)))

      Sil
  9. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Hoş geldiniz...Ben de size memnuniyetle uğrarım. Sevgiler:)))

      Sil
  10. Dileklerinize katılmamak mümkün değil elbette. Görseller de şahane, insanın içi ferahlıyor seyrederken.
    Evet zaman çok hızlı geçmiş zaman, geriye baktığımızda. Ancak içinde bulunduğumuz zamanı değerlendirmek çok önemli değil mi? :) Mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumunuz için. Evet yaşamın her anı çok değerli :)

      Sil
  11. Dünyaya geldiğimiz anda yürümeye başlıyoruz Veysel'in dediği gibi.Ve yol gerçekten bir dakika miktarınca. Ancak insanız ne kadar yaş alsak da nefes almak güzel. Anneciğimin deyişiyle "Yaş geçer ama gönül kocamaz." Çiçekler de ruha şifa.

    YanıtlaSil
  12. Yolculuk doğar doğmaz başlıyor.Ne güzel söylemiş Veysel:"Uzak görünür görünce yol bir dakka miktarınca." Güzel yaşadığımız zamanlar olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaşım hayat geçiyor hızla. Güzelliklerle geçsin önemli olan. Güzel işler yapıp güzelliklerle karşılaşalım yaşadığımız süreçte... Sevgiler:)))

      Sil
  13. Ah, o geçen yılları, burunda bıraktığı sızıyı ve albümdeki fotoğrafları hiç sormayın. İçten dua ve dileklerinize ben de aynı içtenlikle katılıyorum. Allah evinizdeki huzur ve mutluluğu daim etsin.

    YanıtlaSil
  14. Beautiful post and photos really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    YanıtlaSil
  15. Blogunuzu yeni gördüm , bir kaç yazınızı okuduktan sonra takibe aldım sizi :)

    Blogum ilginizi çekerse banada beklerim sevgiler :)
    https://kucukdokunuslarlaguzellik.blogspot.dk

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar kardeşim. Bilirsiniz 'Hakkımda' kategorisine sık yorum gelmez. İşte aylar sonra bana bugün gelmiş. Girdiğimde cevaplamak için, kimler bakmış dedim ve uzun zamandır görmediklerimi ve yazılarını kaçırdıklarımı fark ettim. Sizi takibe almış ama mesela bu yayınınızı fark etmemişim. Yazı beni hüzünlendirdi. Ama gerçeğimiz bu. Zaman bize imkân verip, bir yandan da bunu yaşamdaki günlerimizden eksilterek hiç görmezden gelmiyor. Babanız için başınız sağ olsun.
    Hazirandan beri yoksunuz sanırım. Dilerim her şey yolundadır. Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler. Her şey yolunda. Sevgiler, selamlar:))

      Sil