11 Aralık 2016 Pazar

Birkaç Kış Manzarası



          Bol  güneşli ama ayaz  günler yaşıyorduk son günlerde Ankara'da.  Evden dışarıya bakınca bol güneş, kapıdan adım atınca dondurucu soğuk.İki gündür ısındı hava,nefes aldırdı biraz.
          Soğukla başım pek hoş değil ama şikayet etmek de ayıp diye düşünüyorum. Sıcacık evinde  oturanlar şikayet ederse, dışarıda çalışanlar ya da yakacağı sınırlı olanlar ne yapsın...  Zorlukları olsa da kışın  güzelliklerini de görmemezlik edemem. Birkaç gün önce yolumun üzerindeki kış  güzelliklerinden alelacele birkaç fotoğraf karesi çektim. Sizler de görün istedim.  
                              

         Şu muhteşemliğe baksanıza... Kimi ağaçların dalları çıplak kalmış, kimilerinin sararmış yaprakları  hala üzerinde... Bazıları ben yaprağımı dökmem diyor. Güzel  bir uyum içinde yaşayıp gidiyorlar...Bakanın, bakıp da görenin ruhunu güzelleştiriyorlar.

      








            
            



     Yakında kar manzarası görebilmeyi diliyorum. Ama ulaşım, trafik karla beraber çok zorlaşıyor.
     Yine de  yağsın istiyorum,buza çekmeden.
     Dışarısı soğuk da olsa evlerimizin, kalplerimizin sıcacık olması dileğiyle...
     Sağlıcakla...


                                                                                   

14 yorum:

  1. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel doğa fotografları paylaşmışsınız. Nefis yerler insan bir an sorunları onutuyor bu güzellkler karşısında. Bu arada izninizle takipçiniz oldum.

    YanıtlaSil
  3. figen hanım merhabalar.paylaşımın çok güzel ben yaz çocugu olmama rağmen kış en sevdiğim mevsimdir.(Allah yakacak ,barınak sıkıntısı olanların yarrdımcısı olsun.)kış harekettir, gizli bir bereket vardır.kışımız kış gibi yaşayalım ama ruhumuz hep baharda kalsın...herkese selamlar ( bu arada zencefil ballı karışımdan yaptım çok memnun kaldım.yeni tariflerinizi bekliyorum....) yasemin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasemin Hanımcığım. Sevgiler, selamlar...

      Sil
  4. Fotoğraflara bayıldım. Her zamanki gibi çok güzel...

    YanıtlaSil
  5. Canım nefis fotolar...Bende dallarda kar görmek istiyorum..Eminim toprakta ağaçta istiyor bu mevsimde..her mevsimin güzelliği ayrı..yarından itibaren sanırim gerçekleşecek bu dileğimiz..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Kar da yok, yağmur da henüz. Bekliyoruz...:) :)

      Sil
  6. Harika... Henüz kar yok... :))

    YanıtlaSil
  7. Kar manzaralarını da beklerim. Malum Güney'de hasretiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün yağdı ama fotoğraflayamadım maalesef. Yarına kalırsa fotoğraflayıp paylaşacağım :)

      Sil